carasnoveller

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

Hej, människor!

Av Carachii *error* - 14 oktober 2013 16:16

Hej!
Jag har nu tänkt samma tanke två dagar i rad, och tänkte göra något åt denna tanke! SCORE, MYSELF, SCORE!
Jo, tanken var... *dramatisk musik* Att jag skulle starta en novellblogg och skriva fan-noveller, om olika band och artister som jag gillar.
T.ex Yohio, Seremedy, Kerbera, Ayabie, Versailles, Diaura, m.m
Det blir mest Visual Kei och Japanska band/artister, eftersom jag mest lyssnar på Japansk musik.
Ja, it's gonna be FANTASTIC! Oooor, maybe not.

Tänker förbättra headern sen, hade inte så mycket tid just nu. Aja, I work on it. Ni behöver inte veta något om mig, jag gömmer mig i skuggorna tillsammans med min elgitarr.... *försvinner in i skuggorna*... *kommer tillbaka* Glömde at berätta en sak.
I några noveller kommer en "figur" att komma in, en såkallad Dimensionsvandrare. Som vandrar mellan olika dimensioner. Hon/Han vet något om de flesta i världen, och i andra dimensioner.
Ja, det var allt. hejdå, nu ska jag spela och krossa några robotar med ratchets skiftnyckel.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carachii *error* - 1 februari 2014 23:37

Hej och förlåt.Kan inte hitta en fortsättning på min FAHKIN ASDÅLIGA NOVELLSKIT.Det går inte.Så nu tar den slut. Jag har faktiskt ett slut på den, som ska komma längre fram, men who cares.NU FÅR NI FANTISERA OM VAD SOM HÄNT DEN TID JAG INTE SKRIVIT N...

Av Carachii *error* - 7 december 2013 20:30

Såg hur mycket jag failade i förra kapitlet, så det vart dubbelt                  SORRY! ...

Av Carachii *error* - 26 november 2013 16:48


   . Han fortsatte sitt strykande över mitt hår, tills min mor skrek från köket."KIWI! KOM NER, ROBIN ÄR HÄR OCH VILL TALA MED DIG!" Sa hon, och jag ryckte till och började gå mot dörren. Kevin stannade mig med en hand."Du behöver väl inte gå ner,&he...

Av Carachii *error* - 31 oktober 2013 09:25

SORRY! IM SO SORRY!Såg nu att Kweikai's "Pojkvän" heter Robin, inte Rasmus.FAN!Aja, nu vet ni. Från och med nu heter han Rasmus.Och hästen i min versailelsnovell heter Månljus. ...

Av Carachii *error* - 30 oktober 2013 22:42


Last time in "Sky Limit's": Han såg rakt på mig, där jag satt hopkurad i hörnet, med salta sår, ett smutsigt och blodigt ansikte, med tårarna droppande ner på t-shirten.   Jag kollade upp på honom i några sekunder, sedan vände jag ner huvudet. Han så...

Presentation


hej och välkommen!
Till min novellblogg!
Där jag skriver noveller om artister/band som jag gillar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carachii!


Skapa flashcards