carasnoveller

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Carachii *error* - 1 februari 2014 23:37

Hej och förlåt.
Kan inte hitta en fortsättning på min FAHKIN ASDÅLIGA NOVELLSKIT.
Det går inte.
Så nu tar den slut. Jag har faktiskt ett slut på den, som ska komma längre fram, men who cares.
NU FÅR NI FANTISERA OM VAD SOM HÄNT DEN TID JAG INTE SKRIVIT NÅT OM.
Mwuhahahaaa.

"Jag satt bredvid honom på sängen. Ingen sa något. Tystnaden blev alltmer pinsam, så jag bröt den.
- Min mor har sagt att jag ska flytta till en kille i England. Han kollade upp på mig.
- Envisas du fortfarande med att kalla henne "mor"? Frågade han, och flyttade sig så att han kunde krama mig. Jag nickade, och när jag kände hans varma kram började jag gråta. Det fanns inget vi kunde göra nu. Jag skulle aldrig få se honom mer. Antingen tänkte han samma sak, eller så läste han mina tankar, för han kysste mig lätt på nacken och viskade i mitt öra.
- Det finns en sak vi kan göra. Men då måste du offra allt som någonsin räknats som din familj. Jag nickade och han började berätta vad vi skulle göra.
     >>>Fast Forward<<<
Jag stod nu i en lägenhet. Efter bara några timmar hade jag gett upp allt utom min valp och mina mest nödvändigaste och viktigaste saker. Min valp och två väskor var vad jag hade just nu. Och Kevin, såklart.
Jag satt på en stol i det lilla köket, klappade Plu-Plu (valpen), och kollade på kökskaklet. Det var typiskt engesklt, som väntat av en lägenhet i England. Kevin kom in i köket och tog tag i den hand som jag inte klappade Plu-Plu med.
- Kom, jag måste visa dig något innan det är försent. Sa han, och drog upp mig på fötter. Jag släppte ner Plu-Plu på golvet och lät honom dra med mig ut. Jag kom på först nu att jag aldrig tog av mig skorna när jag kom hit.
Han låste dörren och började gå, höll min hand hårt och började gå.
    >>>Fast Forward<<<
Vi stod på ett fält. En liten kulle på ett fält, för att vara mer exakt. Solen sänkte sig som en guldig gloria över landskapet. Vackert.
- Varför... varför tog du mig hit? Frågade jag och försökte hålla tillbaka tårarna. Han kramade mig med ena armen.
- Du har sagt förut att du gillar solnedgångar, så... Han var tyst en stund. - Gråter du? Frågade han, men behövde antagligen inte svar. Jag tryckte mig mot honom, och han klappade mig över håret.
- Allt kommer bli bra, det är okej, gråt ut.. Viskade han till mig. Nu kramade han mig med båda armarna.
Det var då jag kände lyckan. Han hade rätt. Allt skulle bli bra nu.
Där skulle jag kunna ha tagit tillfället och dansat ut över ängen, men nej. Jag grät ännu mer. Lyckotårar."

                                                  
         THE END

Happy ever after, blablabla.
Det där sög, tack jag vet.
Nästa fanfic/novell blir antagligen om SuG eller Versailles. Idk right nau.
HEJDUUUUUUUUUUUUUUU

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej och välkommen!
Till min novellblogg!
Där jag skriver noveller om artister/band som jag gillar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carachii!


Skapa flashcards